مقالات

آموزش نورپردازی راه پله

آموزش نورپردازی راه پله


پله ها از عناصر زیبایی دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان بشمار می رود.جهت یابی مسیر راه پله می تواند به دلایل گوناگون یک چالش برای افراد با سنین مختلف باشد.یک نرده ی نورپردازی شده، بدون اینکه شما مجبور باشید کل راه پله را نورپردازی کنید،امنیت رفت و آمد شما را در شب تأمین می کند. اختلاف سطح ها فضا را از یکنواختی بیرون می آورند و فضا را پرشور و هیجان انگیز می کنند. و با نورپردازی میتوان حس یک فضا را دگرگون ساخت .

نورپردازی پله ایده ای فوق العاده برای طراحی نورپردازی راه پله ی شما است. این نوع نورپردازی مثال دیگری از هدایت کننده های بصری است که با مسیر نور افراد را از نقطه الف به نقطه ب می رساند. چشم بر روی نور تمرکز می کند و ارتباط مغز و دست، نباید فرد استفاده کننده از راه پله را سردرگم کند. در واقع جهت گیری یکسان نورپردازی و نرده ها باعث هماهنگی مغز و دست می شود.

شما می توانید برای نرده ی راه پله تان از سیستم روشنایی LED استفاده کنید و روشنایی آن را با ریموت کنترل کنید.
نورپردازی هم چنین می تواند درون خیز پله قرار گیرد. این نوع نورپردازی با کنتراستی که بین کف پله ی تیره و خیز آن ایجاد میکند، به فرد برای بالا رفتن از راه پله کمک می کند. نورپردازی پله ایده ای فوق العاده برای طراحی نورپردازی راه پله ی شما است.

 

آموزش نورپردازی راه پله

 

نورپردازیدر دیوار کنار راه پله گزینه ی دیگری برای نورپردازی راه پله است.این نوع از نورپردازی باعث روشن شدن کف پله ها نیز میشود که کمک بسزایی در بالا رفتن افراد از پله میکند.

 

 

آموزش نورپردازی راه پله

 

 روش دیگر برای نورپردازی راه پله ،نورپردازی زیر لبه هر کف پله است که به روشن شدن کف پله زیر خود کمک میکند.

آموزش نورپردازی راه پله

 



 اگر مشغول ساختن یا بازسازی منزل،تالار ویا دفترکارخود هستید، برای طراحی و نورپردازی داخلی ساختمان خود می توانید از طراحان خلاق شرکت نورپردازی نماتکس کمک بگیرید.
 
 
شرکت نورپردازی نماتکس