مقالات

پنج روش نورپردازی که در لابی هتل می توانید استفاده کنید.

پنج روش نورپردازی که در لابی هتل می توانید استفاده کنید.

آیا شما تمایل دارید که لابی هتلتان را به روز کنید تا افراد از آمدن به آنجا لذت ببرند و در آنجا اقامت گزینند، آیا شما می خواهید مطمئن شوید که لابی هتل شما بهترین خواهد شد؟ ما می خواهیم 5 روش نورپردازی هتل را با شما درمیان بگذاریم تا شما بتوانید بیشترین استفاده را از آن داشته باشید.

1-   دقت کنید که نور ظریف به نظر برسد:

شما در تلاش هستید تا احساس خوبی را در دیگران به وجود آورید حتی قبل از اینکه افراد به اتاق خود بروند در لابی هتل با چراغ های ظریف احساس خوبیی داشته باشند. شما می توانید به راحتی مردم را تحت تاثیر قرار دهید و آنچه را که آنان نیاز دارند تا احساس راحتی در آنان به وجود بیاید را به آنان بدهید.

2-   اجازه دهید نورپردازی جو خانگی و دوستانه به وجود آورد:

حتی اگر نورپردازی ظریف باشد شما در تلاش هستید نورپردازی جو دوستانه به وجود آورد. تا لحظه ای که شخصی وارد شود احساس راحتی کند.

3-   پول خود را سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که نورپردازی شما موثر و کارآمد است:

افراد زیادی هستند که به لابی هتل می آیند و ترجیح می دهند در جایی باشند که انرژی کارآمد داشته باشد و این روش توجه کسانی که حافظان محیط زیستت هستند را جلب می کند. در واقع شما پول زیادی را صرفه جویی خواهید کرد و این یک موقعیت برد- برد است برای تمام کسانی که در لابی هتل هستند و از لابی استفاده می کنند.

4-   از لامپ های فلورسنت استفاده نکنید:

بسیاری از مردم با دیدن لامپ های فلورسنت به یاد مکان های سرد، مدرسه و محل کار می افتند و به این ترتیب شما مردم را دور می کنید.

5-   اطمینان یابید که نورپردازی شما منحصر به فرد است:

شما می توانید  انواع مختلف سبک های نورپردازی را بیابید و تلاش کنید توجه تمام کسانی که به لابی هتل می آیند جلب کنید.